Wyjechaliśmy 22 maja 2018r. Pierwszy dzień wycieczki upłynął nam głównie na podróży. Jednakże warto było tak dłogo jechać, bo niezapomniane wrażenie wywarło na wszystkich wrocławskie afrykarium.

Galeria zdjęć z pierwszego dnia wycieczki

Drugi dzień spędziliśmy w Pradze. To niezapomniane miasto. Zwidziliśmy Hradczany i zamek- siedzibę prezydenta, most Karola i plac Wacława, i wiele innych pięknych miejsc i budowli.

Galeria zdjęć z 2. dnia wycieczki.

Trzeci dzień obfitowała w atrakcje. Z samego rana ruszyliśmy na szlak. Samotnia i Strzecha Akademicka wyznaczały nam kolejne miejsca odpoczynku. Podziwialiśmy nie tylko piękno Karkonoskiego Parku Narodowego, ale i takie niespodzianki jak leżący gdzieniegdzie śnieg. Zwiedziliśmy także świątynię Wang. Doskonałą zabawą okazały się zjazdy na saneczkach, po których odpoczęliśmy na basenie w hotelu Gołębiewski w Karpaczu.

Galeria zdjęć z 3. dnia wycieczki

Ostatni dzień to oczywiście powrót do domu, ale nie tylko. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Bolkowie i zwiedziliśmy tam trzynastowieczny zamek. Nastepnie udaliśmy się do Kowar i pod opieką przewodnika zwiedziliśmy tamtejszą kopalnie uranu. A potem… pomknęliśmy jak strzały do stęsknionych rodziców.

Galeria zdjęć z ostatniego dnia wycieczki